Libelle Opzeggen

Als lezer en abonnee tel je echt bij Libelle. Ook wanneer het gaat om opzeggen. Dit is dan ook ontzettend makkelijk gemaakt

Wanneer je een abonnement aangaat, dan dien je het abonnement af te ronden. Je kan dus niet tussentijds opzeggen. Een maand voor het eindigen van je contract dien jij jouw abonnement op te zeggen. Ander wordt het stilzwijgend verlengd. Daarna kan je het abonnement van Libelle ten allen tijden opzeggen, met in acht neming van een maand opzegtermijn.

Libelle heeft verschillende looptijden voor de abonnementen. Er zijn aanbiedingen waarbij je een proefperiode van 6 maanden kan aangaan. De standaard abonnementen lopen 1, 2 of 3 jaar. Het is zinnig om de abonnementen in de gaten te houden. Zo kan het lonen om een abonnement af te laten lopen en een nieuw abonnement af te sluiten, maar heb jij al het voordeligste abonnement van Libelle, dan kan het juist weer voordeliger zijn om het stilzwijgend te laten doorlopen.

Hoe kan ik mijn Libelle abonnement opzeggen?

De snelste weg om je abonnement op te zeggen is door te bellen met de klantenservice van Libelle op telefoonnummer 088-550250. Deze is te bereiken van 09.00 tot 21.00. Op de website van Libelle kan je ook een terugbel verzoek indienen. Je kan je telefoonnummer achterlaten en vervolgens belt Libelle jou terug. Op die manier maak je zeker geen kosten.

Wanneer je jouw abonnement afsluit, dan heb je nog 14 dagen om hier op terug te komen. Dit is wettelijk bepaald en je hoeft geen reden op te geven voor het herroepen van het abonnement. Heb je al een keer of vaker een Libelle in de bus gehad? Dan dien je die natuurlijk wel te betalen.

Na het aflopen van je abonnementsperiode, gaat er een nieuwe abonnementstermijn in. Wil je jouw abonnement opzeggen binnen deze termijn, dan kunnen er administratie- en verwerkingskosten in rekening worden gebracht. Dit wordt vervolgens verrekend met het al betaalde abonnementsgeld.

De klantenservice van Libelle is ook te bereiken via een chatscherm op de website van Libelle, via de mail en social media zoals Facebook en Twitter.

Er zijn diverse websites online te vinden die zich bezighouden met het opzeggen van abonnementen. Dit kan in sommige gevallen handig zijn. Bij Libelle is het echt heel erg makkelijk om het zelf te regelen. De abonnees en lezers van Libelle zijn erg belangrijk voor het tijdschrift en de klantenservice is altijd zeer behulpzaam. Ook wanneer jij belt om je abonnement van de Libelle op te zeggen.